Presentem la capçalera. Avui la R

Un dissabte amb els meus fills Xavi, Marta i Sergi i amb la fantàstica ajuda de la meva neboda Clàudia vam estar  treballant en la R de la capçalera.
6R
Per tradició familiar vam decidir fer un pastís… I de fet el meu pastís preferit: de pa de pessic amb crema de llimona i banyat de xocolata… Molt fresc i un gran contrast de gustos.
Un cop preparats tots els ingredients
unnamedPrimer vam preparar la crema de llimona per deixar-la refredant a la nevera.
unnamed (1)Després, amb l’ajuda de la Kenwood que ve de la família, vam preparar el pa de pessic genovès, recepta del llibre de cuina de ma mare
unnamed (2)Amb un toc final manual que es la clau per a que pugi bé.
Mentre era al forn vam preparar la R, retallant-ne el patró amb paper. Un cop el pà de pessic fred. El vam obrir, farcir de crema i ja el teniem llest per donar-li forma
unnamed (3)unnamed (4)Amb un ganivet, vam retallar el pastis i ja només quedava la cobertura de xocolata per donar el toc final…
unnamed (5)Amb un parell de tocs de color fets amb abelles i marietes de sucre, aquest és el resultat…
6RComentari final:  el pastís no em va quedar gaire bé (d’aspecte…). El forn no es va escalfar prou, em va faltar crema de llet per a la cobertura de xocolata que no vaig poder fer com jo volia i què dir de la decoració final… Però és que treballar amb 5 nens a casa, els dels veïns també entrant i sortint i sola perquè no hi havia cap adult més de suport…

Això sí… VA VOLAR perquè estava realment boníssim i va ser una bona excusa per un dinar familiar!!

Roser M
Gràcies Roser per la vostra R, per la bona predisposició, per fer-la amb la canalla (això ens agrada molt). I esperem seguir comptant amb la teva (les vostres) aportacions. M.P.
Anuncis

Deixa un comentari

