Abrigar un núvol

Em van regalar un núvol de ferro antic i li vaig posar uns cordills per a poder penjar fotos.
IMG_9263A la punta del cordill hi vaig posar unes agulles d’estendre i els hi vaig enganxar unes gotes de pluja per a que no es veiessin les agulles
IMG_9270Però això del ferro despintat no m’acabava d’agradar i vaig decidir folrar-lo amb unes tires de roba.
22Vaig fer tires no tallades sinó estripades d’aquesta roba de quadres i amb ajuda de pega de barra vaig anar folrant (amb la roba al biaix) tots els trossos de ferro.
IMG_9268 IMG_9269Ara vull provar de fer una capa per sobre la roba de cola blanca una mica diluïda per a que no s’embruti la roba amb la pols.

Clara

Anuncis

Deixa un comentari

