Un glopador per celebrar el dia mundial del Món Paral.lel

Ja sabeu que per celebrar el dia mundial del Món Paral.lel només s’ha de fer una cosa que no haguem fet mai. Fer-li fotos i enviar-nos-les.
Per celebrar el dia Mundial del Món Paral.lel  he fet un glopador que és aquesta mena de tros de roba que serveix per posar-se damunt d’una espatlla mentre aguantem un nadó una mica dret. Bàsicament serveix per a què si fa una glopada (d’aquí el nom) no ens embruti la roba.
IMG_9208Vaig treure el patró d’un que em va deixar la Maria i per fer la prova vaig fer servir un tros de rus d’una tovallola tacada per una punta i la roba d’una camisa vella.
IMG_9211I és que jo no havia cosit mai rus a màquina i volia provar-ho ara que se’m gira feina de fer pitets i coses així. I va ser més fàcil del que em pensava. En aquest cas es cus del revés i es gira. I per acabar de deixar-ho polit, un cop girat, vaig fer un repunt a tot el voltant
IMG_9283 IMG_9284Però aquest només era de prova. Tinc robes més xules per fer els de veritat!

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

