Coca amb sobrassada

Això de viure lluny fa que de cop recordis gustos de  de coses que no pots menjar perquè aquí on ets no en vénen. Això m’ha passat sempre amb la sobrassada que m’encanta però que al Canadà no en deixen entrar. Per sort ara tenim internet i un dia em vaig dedicar a buscar “com es feien les sobrassades”. Vaig trobar uns ingredients bastant aproximats i em vaig posar a fer la pasta.
IMG_8715
Com que aquí tenen màquines per a tot, fa temps m’en  van regalar una d’aquestes, pica carn i també fa embotits!
Vaig penjar les sobrassades al sotano i vaig esperar. Quan em va semblar que ja no estaven tan toves en vaig obrir una i…
IMG_8726 IMG_9020i, home!, s’assemblava força a les que jo havia menjat.
I aleshores ja vaig poder fer el meu berenar preferit: coca amb sobrassada!
IMG_9021

Miriam

 

Deixa un comentari

