Pastissos: un de dos colors i l’altre rodó

1- Pastís de 2 colors. Vaig voler provar de fer el pastís de dos colors que vaig veure al vostre blog. I vaig fer totes les passes.
Primer vaig fer el pa de pessic amb cacao en un motllo ample per a que ja hem quedes de la mida de tallar, en aquest cas, les estrelles
IMG_9394 IMG_9396Després les vaig posar en el motllo allargat i aquí vaig descobrir dues coses: que el pa de pessic un cop fet flota i que s’ha de fer més quantitat de massa per al segon pa de pessic per a que això no passi.
IMG_9395 IMG_9398Total que al final el que vaig fer va ser girar el pastís perquè també li volia posar xocolata per dalt
IMG_9401Les estrelles que em van sobrar, juntament amb uns números de xocolata van servir per acabar de guarnir el pastís
IMG_9397 IMG_9400Aquest era el pastís pel Guillem
2- Pastís rodó. Pel Pau vaig comprar el que es podria dir que és un tortell de brioix i el vaig obrir pel mig i li vaig posar Nutella que això és el que li agrada
IMG_9399

Àngels

Anuncis

Deixa un comentari

