Un mocador de coll per a nadons

Com que volia fer un mocador d’aquests per a nadons (per quan surten les dents i els hi cau la baba) n’hi vaig demanar a la Maria un dels que duia la Jana. I em va deixar aquest amb aquesta roba tan bonica que em vaig afanyar a buscar.
IMG_9556 IMG_9560 Vaig treure el patró però després vaig trobar aquest altre al Pinterest
eaed8062cb6d516e23755f4f4f64ce72I com que eran de diferents mides vaig decidir fer-ne dos de diferents.
IMG_9561Per la part del darrera vaig fer servir una samarreta que no m’havia posat massa i que encara estava força bé
IMG_9563Cosit i girat! Així de fàcil!
I aquí les teniu:
IMG_9573 IMG_9574Ara ja només he de decidir si li poso un botó o vaig a la merceria que li posin un d’aquells de clic

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

