Una prestatgeria repintada

Deu fer 2 o 3 anys que un dia pel carrer vaig veure aquesta prestatgeria llençada al costat d’un contenidor d’escobreries. Com que anava cap a casa la vaig agafar perquè la forma i la mida em van agradar. Els colors evidentment no
IMG_9808I la vaig deixar al traster fins que sabés ben bé com pintar-la. I fins aquest cap de setmana no ho he sabut.
IMG_9803[1]Com que vaig comprar aquesta pintura a l’aigua que tapa gairebé qualsevol superfície de seguida vaig pensar en la prestatgeria que tenia guardada.
Per sort es demuntava del tot perquè estava bruta i plena de pols. O sigui que el primer que vaig fer va ser demuntar-la i netejar-la amb un fregall i sabó. Un cop assecada la vaig polir amb paper de vidre per treure el vernís.
IMG_9812 IMG_9813Vaig pinta la fusta del fons i els detalls de dalt de color blau fosc
IMG_9827La lleixa del mig de color blanc trancat i la resta de color blau més claret
IMG_9814Quan s’ha assecat la pintura l’he tornat a muntar i trobo que el contrast amb com estava quan la vaig agafar és molt gran.
IMG_9828Per això he fet la foto de “abans i després”
55IMG_9836

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

