Una lletra toveta

Vaig veure fa temps en una botiga de patchwork que tenien unes lletres de cartró amb una espuma fineta al damunt per folrar-la de roba.
Jo volia fer una lletra diferent per a un regal i ho vaig fer amb el material que tenia: cartró, entretela una mica gruxida i cartolina.
IMG_9824O sigui que vaig calcar una lletra de la pantalla de l’ordinador per fer la plantilla que després vaig passar a un catró finat. Un cop retallada la vaig marcar en l’entretela que després vaig retallar però 2 milímetres més endins del que havia marcat.
IMG_9818 Després la vaig enganxar a la plantilla de cartró i li vaig enganxar un tros de roba al damunt
2Aleshores amb molt de compte vaig anar tallant la roba segons la forma de la lletra. La part rodona de la R té petits plecs. I també vaig retallar una cartolina per enganxar al darrera un cop acabada de folrar
IMG_9821I ja està, ja ho tenim a punt per enganxar damunt d’un regal.
1

Lurdes

Deixa un comentari

