Una rosa en una xapa

La meva amiga Mercè m’ha regalat aquesta xapa folrada de roba amb el dibuix d’una rosa. La cosa és que ho ha fet ella mateixa i com que sap de vegades us envio coses n’ha fet fotos que també m’ha enviat i jo les he arreglat una mica.
IMG_9895Ha agafat una xapa dels seus fills que ja són grans i un tros de roba que jo en diria “vintage”, cola blanca i vernís.IMG_9881Ha centrat la rosa i l’ha enganxat amb cola blanca. Després l’ha deixat assecar. Ha retallat deixant un tros de roba per enganxar-la per la part del darrera de la xapa. Mica en mica ha anat fent plecs que també ha enganxat amb cola blanca.
IMG_9883I un cop ja estava tot ben sec l’ha envernissat per la part del davant i fa un efecte de roba plastificada. A la foto no es veu massa bé
IMG_9898M’ha agradat la idea i penso fer-ho amb algunes robes que tinc!

Lurdes

Deixa un comentari

