El joc d’escacs de marqueteria

Remenant unes capses, a la meva germana li ha sortit aquest joc d’escacs que vaig fer fa molts anys i que li vaig regalar.
IMG_9905Resulta que jo no era massa bo amb la pretecnologia. Total que em va quedar pel setembre i de recuperació la profe em va encarregar de fer aquest joc d’escacs de marqueteria. Això volia dir: un llibret amb els patrons, una fullola i unes serres molt primes que es trencaven fàcilment, cola i pintura.
IMG_9908 IMG_9907Us imagineu fer les 32 peces amb els seus encaixos, encolar-les, pintar-les…? Dons he de reconèixer que sort en vaig tenir del meu pare que era molt més manetes que jo i que es va passar l’estiu serrant peces i va tenir la idea de posar un trosset de roba a sota.
IMG_9901I la meva germana va dir que un joc d’escacs necessitava un taulell i va pintar aquest
IMG_9909La mestra es va quedar de pedra i em va posar un excel·lent. D’això deu fer ja uns 40 anys!

Antoni

Deixa un comentari

