Un drac per Sant Jordi

A l’Escola van fer un concurs per Sant Jordi i jo vaig fer un drac així:
Està fet amb  una capsa d’una dotzena d’ous pintada de verd.
IMG_0014Les flames són de cartolina, els ulls són boles de pórex i els narius són mitja bola
IMG_0015Les escates estan fetes amb el plàstic d’una ampolla de refresc de color verd i les punxes del mig de plastilina.
IMG_0016La cua també és de cartolina.
Al final no vaig guanyar però va agradar molt i jo m’ho vaig passar molt bé mentre el feia

Gina

Anuncis

Deixa un comentari

