Un puf folrat

Volem canviar el sofà perquè és vell i a més la nostra gateta l’ha espatllat bastant. I el puf és el que pitjor està.
Així que, mentre ens decidim, l’he folrat perquè es vegi una mica millor. Com que no se’m dona gens bé cosir ho vaig fer amb grapes.
Així és com ha quedat i crec que no està malament per ser provisional!:
1He fet servir: tela, pistola de grapes amb grapes, tisores

Primer de tot vaig retallar tots els fils que la gata havia tret de les cantonades amb les seves “ungletes”… I li vaig treure les potes (que estaven clavades amb un clau).

Vaig posar la tela al damunt i la vaig tallar deixant espai per grapar a dalt i a baix amb una petita vora.
Vaig començar grapant el costat:
2I després vaig grapar la part de dalt.
I la part de baix (fent una mica de vora per a que no es desfili la tela).
3Per últim vaig tornar a col.locar les potes i vaig aprofitar per posar-hi aquelles enganxines de feltre per a que no rasquin a terra.
4Només vaig tornar a col.locar el seient que com que té velcro no va costar gens!!

Elena S

Deixa un comentari

