Una bosseta de punt per a les joguines

Quan trobes una cosa com aquesta en un blog com aquest, és quasi impossible no fer una bossa per penjar a la paret i posar-hi joguines petites , ninos o petits contes
IMG_0162Jo tenia una troca i mitja d’una llana que em va sobrar d’una altra cosa i ho vaig fer amb un pim-pam.  No té gaire secret: s’ha de fer un rectangle de punt bobo. Després de cosir els costats vaig buscar una canya, una cinta i…
IMG_0164 IMG_0165 IMG_0168a les puntes on s’ajunta la part de dalt i la de baix li vaig cosir un parell de botons de fusta
IMG_0174
Ara tinc la idea de fer-ne alguna més una mica més grosses i folrar-les de roba perquè així poden contenir llibres o coses de més pes que sinó el punt es dóna molt.

Roser

Deixa un comentari

