Una bossa folrada per dins

Sempre havia volgut fer una bossa folrada per dins però m’ho imaginava més difícil fins que en un llibre de fer bosses vaig trobar aquest senzill esquema
IMG_0226[1]Es traca de fer un tub el doble de llarg del que volem que faci la bossa. Cosir-ho del revés deixant un trosset per donar-li la volta. I això vaig fer per fer una bossa a mida d’aquest estri
IMG_0587Amb tot, com que volia que tingués més cos, abans de cosir res, a la meitat de la roba li vaig cosir per 3 bandes un tros de fiselina gruixuda. Després només va ser qüestió cosir el tub, de donar-li la volta i posar la meitat de la bossa que no tenia al folre dins de l’altra
IMG_0588Un cop això fet vaig fer uns tallets per passar-hi la cinta de tancar
IMG_0589

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

