Bosses de roba que es tanquen

Tenia a casa moltes bosses de roba de propaganda de llibres i editorials i vaig decidir transformar-les per poder posar-hi la roba ben classificada quan anem de vacances.
Primer li vaig descosir totes les nanses de penjar
IMG_0931Segon. Vaig cosir a màquina el trossets on hi havia la nansa de penjar
Tercer. Vaig descosir les dues puntes de dalt dels costats de la bossa per passar-hi un cordó. Amb un imperdible vaig passar els cordons i vaig fer un nus amb les dues puntes. I ja està
IMG_0982

Mariona

Deixa un comentari

