Un clauer de mocador de fer farcells

He fet un clauer molt senzill per a les claus de la feina. Em vaig trobar un tros de roba de mocador de fer farcells que havia tallat fa temps per fer-hi alguna altra cosa i em va venir la idea de cop! I és que és tan bonica i tan nostra aquesta roba!
img_2189La roba ja estava rentada o sigui que va ser dit i fet. Com que la roba està filada i no estampada vaig tallar una tira llarga i ampla i la vaig doblegar dues vegades per a que tingui una mica de cos.
img_2192Així si algun  dia no duc butxaques me les podré penjar del coll!

Roser

Anuncis

One thought on “Un clauer de mocador de fer farcells

Deixa un comentari

