La manta dels cors

Quan vaig voler fer una manta de ganxet pel Jan vaig estar buscant molta estona fins que la meva filla em va enviar una foto d’una manta amb uns cors més petits alternant, uns en positiu i d’altres en negatiu. I em vaig posar a comptant punts fent un esquema. I després de moltes hores ja he acabat la manta.
img_2305Aquí teniu el detall dels cors i de la punta que és senzilla però que fa un bon acabat. Al final fa 75 x 90 cms.
img_2308És un fil una mica gruixut que té un bon caient i a la Marta li ha agradat molt
img_2306

Montserrat

Anuncis

Deixa un comentari

