El blog del dissabte. Com aprendre a aprendre

Com aprendre a aprendre és un blog de recursos i experiències educatives. Hi ha coses molt interessants i moltes bones idees per treballar amb la canalla.
aprendre2Però ara que ja som a l’hivern us ensenyem aquest imprimible que hem trobat genial
coses-a-fer-al-hivernL’autora del blog es presenta així:
Hola! Em dic Carla i sòc Tècnic en Educació Infantil. També sóc monitora en lleure infantil i juvenil i he sigut mainadera de diversos infants des dels 14 anys. A casa, quasi tots ens dediquem a l’educació, i des de petita he corregut per les escoles ajudant a la meva mare a preparar l’aula per als seus alumnes.
No sempre he dedicat el meu temps a aquest àmbit, durant una època vaig treballar de dissenyadora gràfica, professió a la qual hi he dedicat moltes hores tant en estudis com en treball.
Un dia em vaig adonar que el que m’agradava més era dissenyar materials i activitats per als infants, així que vaig decidir aprofundir més i estudiar TEI. Alhora, vaig obrir aquest blo.

Si us agrada l’educació no deixeu d’entrar-hi que segur que en gaudireu molt. I per si us ho preguntàveu, sí, també hi ha coses a fer a la primavera, a l’estiu i a la tardor
primavera-01 estiu-01 coses-a-fer-a-la-tardor

 

Anuncis

Deixa un comentari

