Un arbre de fusta

Tenia aquesta fusta d’uns 5 cms de gruix guardada per si un dia tenia alguna idea. I aquest any vaig pensar de fer-hi uns avets per  guarnir algun racó… i aquí va començar tot. Vaig buscar un model per internet i el vaig imprimir de la mida que volia
img_2970Aleshores em vaig animar i vaig pensar de fer-ne per regalar a les meves filles i al meu fill. O sigui que el final n’he fet 4. Les vaig serrar amb una serra elèctrica d’aquelles que és per tallar coses planes. Va costar i no n’hi ha cap d’igual però ho vaig aconseguir. Després vaig passar paper de vidre per les vores.
img_2991I algú em va dir: perquè no fas forats que siguin com les boles de Nadal? I au, amb una broca de fusta i un trepant vaig anar fent forats
img_3289Un cop polit i foradat el vaig pintar només per una cara i finalment vaig comprar aquestes estrelles petites (ja no em vaig veure amb cor de fer-les jo) que vaig enganxar amb silicona
img_3298I aquí els teniu esperant a ser regalats
img_3301

Roser

Anuncis

One thought on “Un arbre de fusta

Deixa un comentari

