La caixa del Jan

El Jan va néixer el dia 3 i és petitó però molt rodonet i bonic. Com ja haureu anat veient ja tenia un munt de coses a punt i una d’elles era un caixa de fusta amb el seu nom.
Buscant caixes per pintar vaig trobar aquestes al Servei Estació a Barcelona
img_2277 img_2278Finalment em vaig decidir per aquesta última.
La vaig pintar per fora amb pintura blanca i la vaig envernissar per dins. Aleshores va ser el moment d’estampar-hi el nom
img_2389 img_2390Després d’imprimir aquesta tipografia la vaig retallar amb compte i la vaig centrar en els dos laterals de la caixa. Amb l’ajuda d’una esponja petita va quedar pintat en un moment.
img_2408Aquestes caixes no aguanten gaire pes però poden servir per posar-hi coses com ara aquestes!
img_2927

Roser

Anuncis

Deixa un comentari

