Un coixí com una tenda d’indis

Vaig veure aquest coixí al Pinterest i el vaig trobar genial. A ull em vaig fer un patró perquè total és un triangle
38a6480789b521084a05043f51ce100eVaig estar buscant robes de les que tinc a casa per fer-ne un i vaig anar cosint tires de trossos i també li vaig fer una porta
img_3418La part del darrera és llisa i per dalt li surten tres pals (que haurien de ser més llargs) que és cordó de cuir
img_3419I aquí el teniu!
img_3495Potser és més bonic que pràctic…

Roser

Deixa un comentari

